Analisis penuh kekayaan rosmah XII ( Kuasa Sebenar Rosmah pengaruhi FB ).

| comments


Sangat hebat sekali kuasa yang dimiliki Rosmah Mansor,  Kata Orang Rosmah ada "bela" bomoh hebat, bab itu tak pasti pula tukanglawan, kerana memang tak pernah lihat dengan mata kepala sendiri siapakah bomoh itu. kata orang lah, "tukanglawan" tak tahu hal itu.

Ingat lagi tak artikel yang dah pun "tukanglawan" kongsikan sebelum ni, artikel tentang laman facebook Universiti Curtin yang dihentam oleh rakyat malaysia kerana memberi anugerah ijazah Doktor Kehormat Persuratan  kepada Rosmah, kalau tak ingat baca di sini

Lantaran itulah akhirnya "aura merah" yang dimiliki rosmah mampu membuatkan pihak pengurusan Universiti Australia itu mengambil keputusan mengantung sementara komen di wall facebook tersebut.

Pengurusan Universiti itu menyatakan telah berkali-kali memberi amaran agar pengunjung tidak memberi komen-komen yang disifatkan "meghina" rosmah, namun ianya tidak dihiraukan, lantas pihak pengurusan tidak membenarkan mana-mana pengunjung menulis komen di wall berkenaan.

Apa yang "tukanglawan" fikir, memang pihak universiti akan buat begitu, lagipun mereka yang beri anugerah pada Rosmah, bila Rosmah terus terusan dihina di laman facebook berkenaan, tempiasnya kene pada mereka, seolah-olah anugerah telah mereka beri pada orang yang salah.

Mana mungkin pula mereka mahu menarik balik anugerah yang diberikan, betul tak?. kah..kah..kah, "tukanglawan" gerenti mereka takkan berani lakukannya.

Hebatnya kuasa "aura merah" rosmah, jelas dia tidak popular di kalangan rakyat, jelas ramai yang agak kurang senang dengannya, apakah kita mahu dia muncul lagi memberi ucapan dalam slot khas hari raya tahun depan?, jika tidak, anda tahu apa yang perlu dilakukan kan.

 Ehh.. korang  taknak baca kronologi nei kew?, rugi tak baca

Bahagian 1 - Analisis penuh kekayaan rosmah (Wajib baca)
Bahagian 2 - Analisis penuh kekayaan rosmah II (Rosmah nak saman?)
Bahagian 3 - Analisis penuh kekayaan rosmah III (Beg tangan palsu)
Bahagian 4 - Analisis penuh kekayaan rosmah IV (FLOS terkedu lagi)
Bahagian 5 -Analisis penuh kekayaan rosmah V (Mahu jadi ahli sukan)
Bahagian 6 -Analisis penuh kekayaan rosmah VI (Sayang permata)
Bahagian 7 -Analisis penuh kekayaan rosmah VII (Skandal pereka fesyen)
Bahagian 8 -Analisis penuh kekayaan rosmah VIII (Suami yang menyayangi)
Bahagian 9 -Analisis penuh kekayaan rosmah VIIII (Rosmah bergelar Doktor)
Bahagian10 -Analisis penuh kekayaan rosmah X (Sumpahan Beri Anugerah Pada Rosmah)
Bahagian11 -Analisis penuh kekayaan rosmah XI ( Lawak Pagi Jumaat)

Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit